۰
(۰)

تاریخچه باربری سعادت بار

باربری تهران سعادت، از سال ۱۳۲۶ به عنوان یک موسسه حمل و نقل رسمی در داخل کشور آغاز به کار کرد. فعالیت‌های اصلی این شرکت شامل حمل و نقل انواع کالاهای جاری، ترافیکی و ماشین‌آلات سنگین دولتی و غیر دولتی از تهران به سراسر شهرها و استانها، گمرکات و بنادر کشور است. این شرکت با استفاده از نیروهای ماهر، انبارهای ملکی و نمایندگی‌های گسترده در ایران، به تلاش می‌پردازد تا خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه دهد.

شرکت حمل و نقل بین المللی سعادت، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه حمل و نقل سعادت، در سال ۱۳۷۴ در تهران فعالیت خود را آغاز کرد و بیش از ۲۷ سال تجربه در زمینه حمل بار و کالا، صادرات و واردات و ترانزیت کالا دارد. گروه حمل و نقل سعادت با بیش از ۷۵ سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل داخلی و بین المللی همواره حضور قابل توجهی در صنعت حمل و نقل و باربری کشور داشته است.

باربری تهران سعادت، که انبار خرده بار آن در تهران، خیابان شوش، رو به روی پمپ گاز، پلاک ۳۴۷ واقع شده است، یکی از باربری‌های قدیمی و معتبر تهران است. این باربری از سال ۱۳۲۶ به عنوان یکی از نخستین موسسات حمل و نقل در ایران شروع به کار کرد.

مناسب شما  باربری جهانبار، آدرس و شماره تماس شعبه ها + نقشه نشان

کارشناسان باربری و اتوبار تهران سعادت با تجربه واژه‌فراوان در زمینه حمل و نقل تهران به شهرستان به مشتریان مشاوره ارائه می‌دهند. این شرکت همچنین امکان صدور بارنامه دولتی و بیمه بار را دارا بوده و آماده ارائه کلیه خدمات به مشتریان است. حمل بار تهران به شهرستان به دلیل تعداد زیاد ماشین‌ها در استان تهران بسیار اهمیت دارد و باربری تهران سعادت با تعداد زیادی راننده فعالیت می‌کند. در این زمینه، اعتبار، حسن شهرت و سابقه کاری باربری در اسپردن بار از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، زیرا یک باربری اطمینان‌بخش در مواقع مشکل مانند مفقود شدن بار، حادثه‌ها و سرقت به شما کمک خواهد کرد.

همچنین، تهران سعادت ارائه خدمات انبارداری با بیش از ۲۰ هزار متر مربع انبار مسقف را فراهم می‌کند. انبارهای زیرمجموعه تهران سعادت شامل انبار مسقف ۶۰۰۰ متری خیابان شوش، انبار مسقف ۶۰۰۰ متری شورآباد تهران و انبار ۸۰۰۰ متری مسقف بندرعباس با امکانات تخلیه و بارگیری، انبارداری و ارائه خدمات حمل و نقل می‌باشند. این شرکت همچنین خدمات حمل خرده بار را ارائه می‌دهد و با خطوط حمل مختلف به سراسر ایران روزانه مقدار زیادی بار را از تهران به سراسر ایران ارسال می‌کند.

آدرس باربری سعادت بار در تهران منطقه شوش

آدرس و شماره تماس باربری سعادت بار در تهران که در منطقه شوش میباشد را در زیر مشاهده میکنید, برای پیگیری سفارشات خود یا ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره میتوانید با این شماره ها در ارتباط باشید.

آدرس: خ شوش غربی، نرسیده به چهار راه هرندی (غار سابق)، روبروی پمپ گاز، پلاک ۳۴۷

مناسب شما  لیست باربری های تهران منطقه شوش + آدرس، شماره تماس و شهرهای تحت پوشش

موقعیتمکان جغرافیایی باربری سعادت بار در منطقه شوش با نقشه نشان

تلفن تماس (به همراه پیش کد تهران ۰۲۱): ۵۵۳۰۵۴۱۰ – ۵۵۳۰۵۴۷۰ – ۵۵۳۰۵۳۹۰ 

تلفن تماس مسئول تخلیه (به همراه پیش کد تهران ۰۲۱):

تلفن تماس مسئول آذربایجان و اصفهان (به همراه پیش کد تهران ۰۲۱): ۵۵۰۷۲۴۴۸ ۵۵۰۷۲۴۴۷

ساعات کاری مراکز باربری سعادت بار در تهران

شنبه۰۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰
یک‌شنبه۰۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰
دوشنبه۰۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰
سه‌شنبه۰۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰
چهارشنبه۰۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰
پنج‌شنبه۰۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰
جمعهتعطیل است

شماره تماس نمایندگی های باربری سعادت بار در شهرستانها ( مراکز تخلیه بار )و آدرس + نقشه نشان

در حال بارگذاری …

شهرهای تحت پوشش باربری سعادت بار

فنجبندر عباسقشمرودانحاجی آبادعسلویه
بوشهرکنگانپارسیانجمآبداندیر
خویسلماسبرازجانکازرونگناوه نور آباد ممسنی
خورموجشیرازآبادهفسانی ریزاستهبان
دارابگله دارمرودشتجهرملارلامرد
یاسوجقیر و کارزینتبریزارومیهمراغهبناب
ملکانمیاندوآباصفهاناردبیلقروینزنجان
گراش

پیگیری مرسولات باربری سعادت بار

برای پیگیری مرسولات باربری سعادت بار آسان ترین و سریع ترین روش تماس با مسئول تخلیه بار شهر خودتان است. شماره تماس مسئول تخلیه بار در جدول بالا آمده است همچنین در صورت اینکه شهر خود را در جدول بالا نیافتید میتوانید با دفتر مرکزی باربری سعادت بار تماس گرفته و شماره تماس مسئول تخلیه بار شهر خود را دریافت کنید. بدین طریق شما به راحتی میتوانید مرسولات خود را پیگیری کنید.

همچنین اگر شماره تلفن شما بر روی مرسوله درج شده باشد مسئولان تخلیه بارها به محض رسیدن مرسوله به مقصد با شما تماس گرفته و شما را در جریان رسیدن کالا قرار میدهند.

مناسب شما  باربری فارس، آدرس و شماره تماس شعبه ها + نقشه نشان

همچنین در صورت اینکه شماره تماس مسئول تخلیه بار شهر خود را دارید که در جدول بالا ذکر نشده میتوانید در بخش نظرات پایین صفحه قرار دهید تا دیگر هموطنان از آن استفاده کنند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *