۰
(۰)

اغلب برخی از فضاها باید چندین نقش را ایفا کنند. چه برای یک فضای کوچک و چه برای مهمانانی که گاهی اوقات به آنجا سر می زنند، فضای خواب یک امر ضروری است. با این حال، این فضای خواب نباید فقط برای خواب طراحی شود، بلکه باید برای استراحت در طول روز نیز طراحی شود.

یکی از وسایلی که برای این نیاز ساخته شده بود تخت خواب بود. این نوع مبلمان تلاقی بین صندلی، تخت و کاناپه است و بسیار کاربردی است. بنابراین، چگونه می توان یک تخت خواب را شبیه یک کاناپه کرد؟

خلاصه: اگر می خواهید تخت خواب را شبیه کاناپه کنید، ابتدا باید پاها را بپوشانید. بعد، باید آن را مانند یک کاناپه با بالش و سایر دکورهای دلخواه تزئین کنید. سپس، می‌خواهید با قرار دادن میزهای انتهایی و میز قهوه‌خوری، محیط اطراف را مانند یک کاناپه جلوه دهید. در آخر، ممکن است بخواهید یک عثمانی اضافه کنید، که مانند زیرپایی یا صندلی اضافی است. با اضافه شدن عمق یک کاناپه، تخت خواب درست شبیه یک کاناپه خواهد بود.

تخت خواب چیست؟

تخت خواب ها معمولاً یک تشک دوقلو هستند که برای استفاده در فضای استراحت، اتاق خواب یا فضای نشیمن طراحی شده اند. نوع بدنه تخت خواب بستگی به خواسته مالک برای استفاده دارد. آنها می توانند از جنس فلز، چوب یا ترکیبی از این دو ساخته شوند.

به‌طور معمول، سیستم پشتیبانی یا قسمت راحت تخت خواب، تشک است. لزومی ندارد که تشک به سبک سنتی باشد، اما رایج ترین تشک است. این تخت‌ها را می‌توان در داخل یا خارج قرار داد و همچنین می‌توان آنها را آویزان کرد.

این بدان معناست که دنیایی از امکانات برای رختخواب شما وجود دارد. یکی از آنها کاناپه است. با انجام مراحل زیر با نحوه تبدیل تخت خواب به کاناپه آشنا شوید.

مرحله ۱: پاهای تخت خواب را بپوشانید

معمولاً تخت‌خواب‌ها دارای پا یا پایینی هستند که شبیه چارچوب تخت است. این برای یک ظاهر تخت بسیار کاربردی است اما برای یک نیمکت بسیار کاربردی است. یکی از راه‌های کمک به رفع این مشکل، پوشاندن پاها است.

انجام این کار بدون دردسر است و به یک تکه پارچه بلندتر از تخت یا دامن تخت نیاز دارید. اگر از دامن تخت استفاده می کنید، دستورالعمل های همراه بسته بندی را برای اتصال دنبال کنید. اگر از یک تکه پارچه استفاده می کنید، تشک را بردارید، پارچه را روی فنر جعبه قرار دهید. طوری تنظیم کنید که پارچه روی پاها را بپوشاند و تشک را به عقب برگردانید.

هر دوی این روش ها قسمت پایین تخت را می پوشانند و آن را بیشتر شبیه ساختار یک کاناپه می کنند. همچنین یک گزینه قابل تنظیم است. بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که دامن پارچه یا تخت چگونه به نظر می رسد تا به بهترین شکل با طرح شما مطابقت داشته باشد.

مرحله ۲: تخت خواب را مانند یک کاناپه تزئین کنید

محیط اطراف همه چیز در دکوراسیون خانه است. از دکوراسیون برای تبدیل تختخواب خود به گونه ای استفاده کنید که گویی در حال تزئین یک مبل هستید.

اگر این ناحیه را طوری تزئین کنید که شبیه تخت باشد، تغییر ظاهر آن چالش برانگیزتر خواهد بود. اگر دکوری اضافه کنید که شبیه به دکوری است که ممکن است در اتاق نشیمن پیدا کنید، این کمک خواهد کرد.

نمونه هایی از این دکور میزهای انتهایی با لامپ و گیاهان گلدانی است. یک میز انتهایی در هر طرف تخت، ظاهر یک کاناپه را دارد. اینها به سادگی ایده هایی هستند که در هر فضایی عالی به نظر می رسند زیرا چقدر قابل تنظیم و تنظیم هستند.

مرحله ۳: میزهای انتهایی را در هر طرف تخت خواب قرار دهید

میزهای انتهایی ابزاری حیاتی هستند تا فضا را بیشتر شبیه به یک منطقه نشیمن کنید. این نوع میز به مهمانان این امکان را می دهد که مکانی برای تنظیم تلفن، نوشیدنی و غیره داشته باشند. همچنین باعث می شود فضا را هدفمندتر کرده و به تخت خواب به عنوان یک کاناپه واقعیت بیشتری می بخشد.

میزهای انتهایی روی کاناپه قرار می گیرند و به آن به عنوان نقطه کانونی اتاق کمک می کنند. آنها می توانند همین کار را برای یک تخت خواب انجام دهند.

مراقب باشید میزهای انتهایی را انتخاب کنید که خیلی شبیه مبلمان اتاق خواب نیستند. اگر آنها بیش از حد شبیه مبلمان اتاق خواب یا میزهای کناری به نظر برسند، فضا بیشتر شبیه یک تخت خواب می شود تا یک کاناپه.

مرحله ۴: بالش ها و پتوها را اضافه کنید تا تخت خواب مانند یک کاناپه باشد

این ممکن است برخلاف کاری که باید انجام دهید به نظر برسد، اما کمک خواهد کرد. این بستگی به انتخاب بالش مناسب دارد.

انتخاب بالش‌های کوچک‌تری که به نظر می‌رسند روی تخت هستند، به‌دست آوردن آن ظاهر مبل را سخت‌تر می‌کند. ترفند این است که از بالش های بزرگتر که شبیه کوسن های یک کاناپه هستند استفاده کنید. این بالش ها را بردارید و آنها را در پشت تخت خواب قرار دهید.

ویژگی های یک کاناپه را به شما می دهد. اضافه کردن یک پتوی پرتابی زیبا در انتهای آن نیز می تواند به پنهان کردن رختخواب شما کمک کند. علاوه بر افزودن بالش‌های بزرگ، بالش‌های تقویت‌کننده در انتهای آن اضافه کنید تا بازوهای یک مبل را تکرار کنید.

مرحله ۵: یک میز قهوه اضافه کنید

میزهای قهوه خوری برای فضای یک اتاق نشیمن ضروری هستند. منطقه ای را فراهم می کند که به مردم امکان می دهد دور هم جمع شوند و وقت خود را بگذرانند.

اضافه کردن یک میز قهوه در جلوی تخت خواب به ایجاد این محیط و پنهان کردن بیشتر پایه های تخت کمک می کند. این به مهمانان شما فضای کافی برای استراحت می دهد که دقیقاً همان چیزی است که یک کاناپه برای آن مناسب است.

سعی کنید از میزهایی که به نظر می رسد برای اتاق خواب طراحی شده اند خودداری کنید و به جای آن میزهایی را انتخاب کنید که به نظر می رسد باید با کاناپه باشد.

مرحله ۶: یک عثمانی را برای راحتی بیشتر یک کاناپه امتحان کنید

یک عثمانی می تواند به اتاق کمک کند تا احساس بازتر و جذاب تر کند، که کلید ایجاد کاناپه/تخت خواب شما است. با قرار دادن یک عثمانی در نزدیکی تخت خواب، میهمانان خود را دعوت می‌کنید که بنشینند، پاهایشان را بلند کنند و استراحت کنند.

بسیار مهم است که عثمانی را انتخاب کنید که راحت و مطابق با طراحی اتاق باشد. اگر عثمانی مطابقت نداشته باشد، می تواند این واقعیت را از بین ببرد که شما سعی می کنید تخت خواب خود را مانند یک کاناپه جلوه دهید. باعث می شود به نظر برسد که به آن تعلق ندارد.

چرا عمق بسیار مهم است

بالش هایی که قبلا ذکر شد فقط برای ظاهر و دکوراسیون نیستند. آنها به این واقعیت کمک می کنند که یک تخت خواب عمیق تر از یک کاناپه معمولی است.

به طور معمول، عمق یک کاناپه به طور متوسط ​​حدود ۲۲ اینچ است. این بسیار کوتاهتر از میانگین عمق بستر است که معمولاً تقریباً ۳۹ اینچ عمق دارد. این بدان معنی است که بالش ها و چیدمان باید حدود ۱۷ اینچ فضای اضافی را تشکیل دهند.

اگر تخت خواب خیلی عمیق باشد، مقداری از راحتی خود را به عنوان کاناپه از دست می دهد. اگر کاناپه تخت خواب خیلی عمیق باشد، راحت نشستن و سریع بلند شدن سخت خواهد بود. اما با لایه بندی و تنظیم بالش ها می توان این مشکل را به راحتی برطرف کرد.

موقعیت مکانی همه چیز است

یک تخت خواب معمولاً با دو پانل جانبی و یک پانل پشتی بلند ساخته می شود. این می تواند به بالش شما کمک کند تا راحت تر با عمق رختخواب مقابله کنید. با این حال، این پشتوانه می‌تواند هدف دیگری نیز داشته باشد، تقسیم اتاق.

در یک فضای کوچک، آپارتمان استودیویی، یا فقط خانه یک طراح باهوش، می توان از یک تخت خواب برای تقسیم فضا استفاده کرد. با قرار دادن آن رو به قسمت نشیمن و دور از فضای ناهارخوری، یک دیوار مصنوعی ایجاد می کند.

این تکنیک به تقسیم فضا و ایجاد حسی شبیه به دو اتاق مجزا کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند که تخت خواب بیشتر شبیه یک کاناپه باشد.

با استفاده از تمام این تکنیک ها می توان تخت خواب خود را به یک کاناپه تبدیل کرد. تخت خواب ها بسیار متنوع هستند و یکی در انتظار شماست. این گزینه‌ها به شما کمک می‌کنند تا تخت خواب خود را تا جایی که می‌خواهید پنهان کنید.

منابع لاتین:

Upgrade Home

سوالات متداول

آیا تخت خواب و تخت دو نفره هم اندازه هستند؟

بله، تا زمانی که شما یک تخت دو نفره بزرگسالان را با تخت خواب بزرگسالان مقایسه کنید. در غیر این صورت، این تخت ها یک اندازه نخواهند بود. آنها در اندازه های مختلف وجود دارند و برای یافتن اندازه مناسب برای مطابقت با نیازهای شما در خانه نیاز به خرید دارید.

کدام اتاق بهترین استفاده را برای تخت خواب دارد؟

به طور معمول، شما تختخواب‌های روز را در دفاتر خانگی خواهید دید. این فضایی را برای مالک برای استراحت و خواندن یا انجام کار فراهم می کند. با این حال، این تنها مکانی نیست که می توان از آن استفاده کرد. همچنین می توان از آن به عنوان کاناپه در اتاق نشیمن برای تقسیم فضا استفاده کرد. و همچنین در اتاق مهمان برای پذیرایی از بازدیدکنندگان شبانه، از این منطقه برای چیز دیگری استفاده کنید.

آیا تخت خواب به شما این امکان را می دهد که هنگام چرت زدن خوب بخوابید؟

تخت های روز بسیار راحت هستند و می توانند برای چرت زدن یا خوابیدن در شب برای مهمانان استفاده شوند. گاهی اوقات ممکن است در حین تماشای یک فیلم آخر شب به خواب بروید. مشکلی نیست، به سادگی همان جا سقوط کنید. درست مثل یک تخت خواب یا تخت دو نفره می خوابد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *