۰
(۰)

تاریخچه باربری شهاب

باربری شهاب یکی از شرکت‌های حمل و نقل و انبارداری در شهر تهران است که تاریخچه فعالیت آن به سال‌های گذشته بازمی‌گردد. در ادامه یک تاریخچه مختصر برای باربری شهاب نوشته شده است. باربری شهاب از سال ۱۳۶۸ با هدف ارائه خدمات حمل و نقل و انبارداری در شهر تهران شروع به کار کرد. این شرکت با تأسیس به عنوان یک واحد خصوصی در زمینه حمل و نقل فعالیت خود را آغاز کرد.

باربری شهاب از آغاز فعالیت خود تاکنون به تخصص در حمل و نقل داخلی و بین‌شهری، انبارداری، و خدمات تحویل در سراسر ایران متمایز شده است. این شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، تجهیزات مدرن حمل و نقل و انبارداری را به کار گرفته و با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، خدماتی با کیفیت و اعتبار را فراهم می‌کند.

با گذشت زمان، باربری شهاب توانسته است شبکه حمل و نقل خود را گسترش داده و به تعداد زیادی از مقاصد در سراسر منطقه خدمات ارائه دهد. این توسعه شبکه به بهبود کیفیت و تنوع خدمات این شرکت کمک کرده و آن را به یکی از معتبرترین شرکت‌های حمل و نقل تبدیل کرده است.

در کل، باربری شهاب با پشتوانه تاریخچه موفق و خدمات متنوع، به عنوان یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین شرکت‌های حمل و نقل در منطقه شناخته شده است.

آدرس باربری شهاب در تهران منطقه شوش

آدرس و شماره تماس باربری شهاب در تهران که در منطقه شوش میباشد را در زیر مشاهده میکنید, برای پیگیری سفارشات خود یا ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره میتوانید با این شماره ها در ارتباط باشید.

آدرس اول: خیابان شوش غربی، بعد از چهار راه هرندی، روبروی پارک بهاران

آدرس دوم: خیابان شوش غربی، ایستگاه قند و شکر

موقعیتمکان جغرافیایی باربری شهاب در منطقه شوش با نقشه نشان

تلفن تماس آدرس اول (به همراه پیش کد تهران ۰۲۱): ۵۵۳۲۴۴۸۹  – ۵۵۱۸۷۷۷۲

تلفن تماس آدرس دوم (به همراه پیش کد تهران ۰۲۱): ۵۵۱۸۷۶۱۸۵۵۱۸۷۶۲۹۵۵۱۸۷۱۰۷۵۵۱۸۷۱۰۳  – ۵۵۱۸۷۷۷۲

مهدی قدرتی: ۰۹۱۲۳۸۵۷۴۶۵
عباس محمدی: ۰۹۱۲۲۱۴۷۱۸۸

ساعات کاری مراکز باربری شهاب در تهران

شنبه۰۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یک‌شنبه۰۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه۰۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه‌شنبه۰۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه۰۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰
پنج‌شنبه۰۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰
جمعهتعطیل است

این ساعات مختص مراکز باربری شهاب میباشد که در منطقه شوش به آدرس “خیابان شوش غربی، بعد از چهار راه هرندی، روبروی پارک بهاران” واقع است.

ساعات کاری شعبه های باربری شهاب در شهرستانها

بدلیل وجود شعبه های متعدد در شهرستانهای مختلف ساعت کاری دقیقی از این شعبه ها در دسترس نیست ولی در کل میتوان گفت که تمامی این شعبه ها در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ بعدازظهر باز بوده و در حال خدمت رسانی به مشتریان است، در روز جمعه تمامی شعبه ها تعطیل میباشند. همچنین برخی شعبه ها افزون بر زمان ذکر شده در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ نیز باز میباشند.

ولی برای اطمینان از زمان باز بودن شعبه میتوانید قبل از مراجعه حضوری به شعبه با شماره تماس آن شعبه از باربری شهاب در ارتباط باشید. شماره تماس‌های شعبه های باربری شهاب در شهرستانها را میتوانید در جدول زیر جستجو کنید.

شماره تماس نمایندگی های باربری شهاب در شهرستانها ( مراکز تخلیه بار )و آدرس + نقشه نشان

در ادامه، جدولی با لیست نمایندگی‌های باربری شهاب در شهرستان‌ها آماده شده است، همراه با شماره تماس و نام مسئول باربری. این اطلاعات به شما امکان می‌دهند که به راحتی مرسولات خود را پیگیری کرده و با تماس با شماره‌های درج شده، ارتباط مستقیم با مسئولین باربری برقرار نمایید:

با استفاده از این اطلاعات، به راحتی می‌توانید مسیر پیگیری مرسوله‌های خود را تعیین کرده و با مسئولین باربری در تماس باشید.

شهرهای تحت پوشش باربری شهاب

جهرم
یزدلارگناوهفساکازرون
شیرازشازندبوشهرکاشانقماراک
مرودشتگلستانعلی آبادبندر ترکمنآق قلاکردکوی
مازندرانگرگانگنبد

پیگیری مرسولات باربری شهاب

برای پیگیری مرسولات باربری شهاب آسان ترین و سریع ترین روش تماس با مسئول تخلیه بار شهر خودتان است. شماره تماس مسئول تخلیه بار در جدول بالا آمده است همچنین در صورت اینکه شهر خود را در جدول بالا نیافتید میتوانید با دفتر مرکزی باربری شهاب تماس گرفته و شماره تماس مسئول تخلیه بار شهر خود را دریافت کنید. بدین طریق شما به راحتی میتوانید مرسولات خود را پیگیری کنید.

همچنین اگر شماره تلفن شما بر روی مرسوله درج شده باشد مسئولان تخلیه بارها به محض رسیدن مرسوله به مقصد با شما تماس گرفته و شما را در جریان رسیدن کالا قرار میدهند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *