۰
(۰)

میلواکی در حال عرضه اره دایره‌ای به‌روزرسانی شده M12 Fuel با قابلیت‌های واقعی است. در واقع، وقتی دیدم که میلواکی به مدل ۲۵۲۱ را به عنوان مدل نسل دوم ارجاع می‌دهد، دوباره به آن نگاه کردم، با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۵ درباره مدل نسل اول ۲۵۳۰ نوشته شده بود.

سخت است به یک دنیایی که به سرعت تغییر می‌کند، اعتماد کرد که یک اره باتری‌ای – به‌ویژه یک مدل ۱۲ ولتی – می‌تواند به مدت ۹ سال به کار خود ادامه دهد. برای کسانی که از آن اره استفاده کرده‌اند، این موضوع چندان شگفت‌انگیز نیست. با این حال، تکنولوژی باتری و موتور در طول این مدت به شدت بهبود یافته است، بنابراین من اطلاعاتی راجع به مدل جدید را به اشتراک می‌گذارم و به شما کمک می‌کنم تصمیم بگیرید که آیا باید ارتقاء دهید یا خیر.

به‌روزرسانی‌های اره دایره‌ای میلواکی M12 Fuel

اگر تازه وارد دسته اره دایره‌ای ۵ ۳/۸ اینچی هستید، آن‌ها کوچکترین مدل‌هایی هستند که ما استفاده می‌کنیم، اما آن‌ها را به عنوان محصولات DIY متهم نکنید. آن‌ها هنوز ظرفیت برش کافی را برای کار با تخته‌های ۲x و مواد صفحه‌ای دارند. با اندازه کوچک‌تر و وزن سبک‌تر، آن‌ها یک گزینه محبوب برای صنف‌های کارگری هستند که به ظرفیت بیشتر یا زمان اجرای بیشتر نیاز ندارند، مانند بازسازان.

مناسب شما  بررسی تخصصی و مقایسه آچار ضربه ای میلواکی (MILWAUKEE) در مقابل دیوالت (DEWALT)

نقطه آغاز بهبود عملکرد این اره، در سرعت تیغ است. در ابتدا، سرعت تیغ با ۲۵۰ دور در دقیقه افزایش می‌یابد و به ۳۸۵۰ دور در دقیقه می‌رسد.

علاوه بر افزایش سرعت، می‌توانید انتظار افزایش قدرت را نیز داشته باشید. با توجه به آخرین موتور بی‌برشلس M12 Fuel PowerState و گسترش نسبتاً اخیر باتری‌های ۵.0Ah High Output M12، اره می‌تواند بیشترین توان را درخواست کند و باتری قادر به ارائه آن است.

دیگر موضوع مهم، کاهش قابل توجه وزن است. مدل نسل اول ۲۵۳۰ با وزن ۵.۳ پوند بود. مدل جدید ۲۵۲۱ تا حدود ۴.۷ پوند (وزن تنها ابزار) کاهش یافته است. از دست دادن بیش از نیم پوند بر روی یک ابزار کوچک، انجام کار با آن را همچنان آسان‌تر می‌کند.

اگر این کافی نیست، اره نسل دوم همچنین کوچک‌تر است. با ارتفاع ۱۰.۹ اینچ، تقریباً ۱.۵ اینچ کوچک‌تر از مدل قبلی ۲۵۳۰ است.

مقایسه سریع اره دایره ای M12 Fuel Milwaukee مدل ۲۵۳۰ در مقابل ۲۵۲۱

۲۵۳۰ (نسل اول)۲۵۲۱ (نسل دوم)
سرعت بدون بار۳۶۰۰ دور در دقیقه۳۸۵۰ دور در دقیقه
اندازه تیغه۵-۳/۸ یا ۵-۱/۲ اینچ.۵-۳/۸ یا ۵-۱/۲ اینچ.
وزن خالی۲.۴ کیلوگرم۲.۱ کیلوگرم
طول۱۲.۴ اینچ۱۰.۹ اینچ

قیمت اره دایره‌ای میلواکی M12 Fuel

به عنوان یک ابزار خام، قیمت این اره ۱۵۹ دلار است. بسته شامل یک باتری ۵.0Ah High Output است و قیمت آن ۲۵۹ دلار است. هر دو گزینه فقط ۱۰ دلار بیشتر از نسخه قبلی است، به این معنی که این بهبودهای چشمگیر هزینه زیادی برای استفاده از آن‌ها ندارد.

این ابزار دارای ضمانت ۵ ساله است.

مناسب شما  تفاوت سندان یا درایو با حلقه اصطکاکی (Friction Ring) و پین دار (Pin Detent)

می‌توانید این دو گزینه را در ماه مه ۲۰۲۴ از فروشندگان مورد علاقه خود از میلواکی بیابید.

آیا اره دایره‌ای ۱/۲ شش اینچی در آینده وجود دارد؟

با افزایش عملکرد، من تعجب کردم که آیا ممکن است در سال یا دو سال آینده یک اره دایره‌ای M12 Fuel 6 1/2 اینچی را در پایپ‌لاین ببینیم. این یک سوال جالب است، و فکر می‌کنم پاسخ آن این است… هنوز.

با پیشرفت‌های در باتری و موتور، من معتقدم که سیستم M12 از قدرت موجود برای کار خوب با اره ۶ ۱/۲ اینچی برخوردار است. با این حال، زمان اجرا همچنان یک موضوع است. باتری ۵.0Ah High Output همان ظرفیت باتری M18 3.0Ah را دارد – ۵۴ وات‌ساعت. اگرچه شما قطعاً می‌توانید کاری انجام دهید، اما بیشترین مشتریان از باتری‌های با ظرفیت کم به عنوان گزینه پشتیبان برای اره دایره‌ای استفاده می‌کنند تا به عنوان یک گزینه اصلی.

سپس می‌توان به پاداش اشاره کرد. با تغییر به تیغ ۶ ۱/۲ اینچ، شما قادر به برش ۴۵ درجه‌ای در تخته‌های ۲x هستید که تیغ ۵ ۳/۸ اینچی قادر به انجام آن نیست. اگرچه این یک ارتقاء ملموس است، این برش سخت‌تری است که تعداد برش‌های ممکن در یک شارژ را کاهش می‌دهد.

فکر می‌کنم ما باید یک قفل دیگر در بهره‌وری موتور بی‌برشلس ببینیم تا زمان اجرا مهم‌تر شود، قبل از اینکه مدل M12 Fuel 6 1/2 اینچی را ببینیم. هرچند که هرگز نگویید. تیم‌های طراحی میلواکی معمولاً چند سال به پیش‌بینی توسعه محصول فکر می‌کنند و آن‌ها بسیار اغراق آمیز هستند که با آنچه آماده به راه‌اندازی هستند، ما را تعجب‌آور می‌کنند.

مناسب شما  بررسی میخکوب شارژی فلکس FLEX 24V 18-GAUGE BRAD مدل FX4331

مشخصات

  • مدل: ۲۵۲۱
  • منبع تغذیه: بسته باتری M12 RedLithium (پیشنهاد شده: High Output)
  • اندازه تیغه: ۵-۳/۸ یا ۵-۱/۲ اینچ
  • آربر: ۱۰ میلیمتر
  • سرعت بدون بار: ۳۸۵۰ دور در دقیقه
  • وزن خام: ۴.۷ پوند
  • گارانتی: ۵ سال

منابع خارجی:

protoolreviews

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *