۵
(۱)

مته چکشی Ingersoll Rand، راه را برای خط تولید ۲۰ ولت خود پیش می برد

هنگامی که به ابزارهای قدرت بی‌سیم حرفه‌ای فکر می‌کنید، ممکن است اینگرسول رند اولین گزینه‌ی شما نباشد… اما فکر می‌کنم که این موضوع در حال تغییر است. اینگرسول رند سعی دارد با گسترش مجموعه ابزارهای بی‌سیم خود، که اکنون شامل بسیاری از ابزارهای اصلی را می‌دانیم، گام بزرگی بردارد. با توجه به این موضوع، ما دست به آخرین نسخه از ابزار حفاری بی‌سیم ۲۰ ولت اینگرسول رند زدیم تا ببینیم که چطور با رقبا رقابت می‌کند.

مزایا

  • سازگار با تمامی باتری‌های ۲۰ ولت اینگرسول رند
  • موتور بدون مس
  • گیربکس ۲ سرعته
  • میخ چاک کلیه‌ی فلزی

معایب

  • هیچ مشکل مهمی وجود ندارد

عملکرد ابزار حفاری بی‌سیم ۲۰ ولت اینگرسول رند

  • سرعت بدون بار: ۵۰۰ دور در دقیقه (کم)، ۱۸۰۰ دور در دقیقه (بالا)
  • حداکثر گشتاور: ۱۱۰۰ اینچ-پوند
  • نرخ میخ زن: ۲۸،۰۰۰ ضربه در دقیقه
  • تنظیمات کلاچ: ۲۴

وقتی این ابزار را اولین بار از جعبه خارج می‌کنید، می‌توانید حس کنید که این ابزار جدی است. به عنوان یک ابزار حفاری حرفه‌ای اندازه کامل، دارای ۱۱۰۰ اینچ-پوند گشتاور بزرگی است.

این یک حفاری دو سرعته با یک انتخاب گیربکس در بالای آن است. وقتی نیاز به بیشترین گشتاور دارید، گیربکس کمترین سرعت را تا ۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. برای حفاری‌های سبک تا متوسط که سرعت اولویت دارد، مدل D5241 تا ۱۸۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. در هر دو حالت، می‌توانید با استفاده از کلید متغیر سرعت، حفاری و رانده شدن را با کنترل بیشتری انجام دهید.

مناسب شما  بررسی تخصصی آچار بکس اینگرسول رند INGERSOLL RAND DXS مدل 2236QTIMAX

زمانی که در بتن حفاری می‌کنید، حالت حفاری با میخ ۲۸،۰۰۰ ضربه در دقیقه ارائه می‌دهد.

همه این‌ها از موتور بدون مس قوی به دست می‌آید که امکان عملکرد بالاتر و کارایی بیشتری را نسبت به موتورهای مسی فراهم می‌کند.

برای تغییر از راندن به حفاری یا حفاری با میخ، شما بالای دسته باید قلاب را بچرخانید. همچنین، ۲۴ تنظیم کلاچ برای استفاده در ارتباط با حالت رانندگی بر روی یک قلاب جداگانه در جلوی اولی وجود دارد. هر دو قلاب به صورت محکم در موقعیت مطلوبی قرار می‌گیرند و تقریباً نمی‌توانید به طور تصادفی هیچکدام را در حین استفاده از آن خارج کنید.

در نظرات کاغذی، مزایای زیادی در مورد این ابزار وجود دارد، اما من می‌خواستم ببینم که در جهان واقعی چطور عمل می‌کند. ما یک بیت ۲-۹/۱۶ اینچی، یک بیت مخصوص مصالح ۳/۸ اینچی و یک بیت مخصوص زیرسطح OSB انداختیم تا توانایی‌های این ابزار را به نمایش بگذاریم.

D5241 به طور میانگین ۸ ثانیه با بیت خودراه ۲-۹/۱۶ اینچی از طریق یک تیغه ۲x استاد می‌کرد، ۷.۳ ثانیه برای حفاری میخ ۳ اینچی در بتن با فشار ۴،۰۰۰ PSI و ۳.۹ ثانیه برای عبور از بیت ما با پایه‌های اسباب‌بازی OSB را می‌کرد. این نتایج دقیقاً همان چیزی است که انتظار داشتیم از حفاری‌های میانی ماهر.

طراحی ابزار حفاری بی‌سیم ۲۰ ولت اینگرسول رند

  • مدل: Ingersoll Rand D5241
  • منبع تغذیه: باتری ۲۰ ولت اینگرسول رند
  • وزن: ۳.۵ پوند (خالی)، ۵.۰ پوند (با باتری ۵.0Ah)
  • طول سر: ۷.۸ اینچ

اندازه و طراحی حفاری با سایر حفاری‌های حرفه‌ای برتر در بازار بسیار شبیه است. این ۷.۸ اینچ از نوک تا دما اندازه‌گیری شده است و دارای وزن کاری ۵.۰ پوند است، از جمله باتری کیت‌شده ۵.۰Ah، و وزن خالی ۳.۵ پوند.

مناسب شما  بررسی میخکوب شارژی فلکس FLEX 24V 18-GAUGE BRAD مدل FX4331

وزن بسیار تعادلی است و شکل دسته در کنار گومی‌های لغزنده اینگرسول رند آن را بسیار راحت در استفاده می‌کند. در اطراف و پشت محور موتور و در نزدیکی قدم ابزار نیز اورمولد گرفته شده است. این کمک می‌کند تا از آسیب دیدن سطحی که ابزار را بر روی آن قرار می‌دهید جلوگیری کنید و ابزار را در مقابل ضربات یا سقوط‌های اتفاقی حفاظت کنید.

ویژگی‌ها

  • چراغ LED از پایین
  • دندانه‌های چاک کربید
  • دسته جانبی قابل جابجایی
  • سازگار با تمامی باتری‌های IQV20 اینگرسول رند

قیمت ابزار حفاری بی‌سیم ۲۰ ولت اینگرسول رند

شما می‌توانید Ingersoll Rand D5241 را به عنوان یک کیت با قیمت ۳۵۹.۹۵ دلار بخرید. این شامل ابزار حفاری، دو باتری ۵.0Ah و یک شارژر است. همچنین به عنوان ابزار خالص موجود است با قیمت ۱۸۷.۹۹ دلار. اینگرسول رند با یک سال گارانتی این ابزار را پشتیبانی می‌کند.

نتیجه نهایی

ابزار حفاری بی‌سیم ۲۰ ولت اینگرسول رند D5241 دارای عملکردی است که به شما امکان اجرای یک مجموعه کامل از بیت‌ها را می‌دهد. این شامل سوراخ‌کارهای بزرگ و بیت‌های خودراه، یا بیت‌های آگر طولانی است. طراحی مطلوب و راحت آن این عملکرد را تکمیل می‌کند، و این ابزار یک حفاری است که هیچ مشکلی در جاهای کاری یا کارگاه ندارد.

منابع خارجی:

protoolreviews

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

تا الان رای داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مناسب شما  بررسی تخصصی اره منبت کاری و اره مویی ماکیتا مدل MAKITA 40V MAX XGT

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *