۰
(۰)

هیلتی سنگین‌ترین مدل خود را با آچار بکسی با قدرت بالا و ۳/۴ اینچی عرضه کرده است.

از زمان طولانی‌تری است که Hilti به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در صنعت ساخت و ساز شناخته می‌شود. ما تعدادی از ابزارهای آشنا را در پلتفرم هیلتی نورون دیده‌ایم، اما همچنین تعدادی از ابزارهای جدید را به این گروه اضافه کرده‌اند. از جمله آن‌ها، آچار بکس ضربه‌ای با قدرت بالا و ۳/۴ اینچی Hilti Nuron است که آن‌ها ادعا می‌کنند قوی‌ترین ابزارهایشان است!

مدل Nuron” به طور کلی به مجموعه ابزارهای شارژی بی‌سیم Hilti اشاره دارد که از فناوری‌های پیشرفته‌تری برخوردار هستند. به طور خاص، این ادعا به این معنی است که این آچار بکس ضربه‌ای قادر به ارائه قدرت بیشتر و کارایی بهتری است. اما برای اطمینان از این موضوع، ممکن است لازم باشد که مشخصات فنی و عملکرد واقعی این ابزار را با دقت بررسی کنیم.

مزایا:

  • قوی‌ترین آچار بکس ضربه‌ای بی‌سیم از هیلتی
  • دو سرعت گیربکس
  • ارگونومی عالی
  • سندان حلقه اصطکاکی دارای سوراخ 

معایب:

  • بدون حالت‌های کمکی

در این مورد، “گیربکس دو سرعته” به این معنی است که این آچار بکس امکان تنظیم دو سرعت مختلف برای انجام کارهای مختلف را فراهم می‌کند. “سندان با حلقه اصطکاک” اشاره به سندانی است که از حلقه اصطکاک برای نگهداری ابزارها استفاده می‌کند و شامل یک سوراخ است که امکان استفاده از ابزارهای بزرگتر را فراهم می‌کند. اما “حالت‌های کمکی” به امکاناتی مانند روشن شدن خودکار یا کمک به کاربر در انجام وظایف اشاره دارد که در این مدل موجود نیستند.

مناسب شما  بررسی تخصصی آچار بکس اینگرسول رند INGERSOLL RAND DXS مدل 2236QTIMAX

عملکرد آچار بکس ضربه‌ای با قدرت بالا و ۳/۴ اینچی هلیتی

  • سرعت بدون بار: ۱۰۰۰ دور در دقیقه (۱)، ۱۲۵۰ دور در دقیقه (۲)
  • نرخ ضربه: ۲۵۰۰ ضربه در دقیقه
  • گشتاور تنظیم سریع: ۶۲۷ فوت-پوند (۱)، ۱۱۸۰ فوت-پوند (۲)
  • گشتاور شکست: ۱۴۷۵ فوت-پوند

سرعت و گشتاور:

در جانب آن، مدل SIW 10-22 توسط یک موتور بی‌مته که ۱۲۵۰ دور در دقیقه و ۲۵۰۰ ضربه در دقیقه تولید می‌کند، قدرت بخشیده شده است. Hilti گشتاور تنظیم سریع را در ۶۲۷ فوت-پوند در حالت پایین و ۱۱۸۰ فوت-پوند در حالت بالا ارزیابی می‌کند. اما در مورد گشتاور شکست، آن را با ۱۴۷۵ فوت-پوند از گشتاور تراشه پیچ متوسط تخمین می‌زند. این ابزار قویترین گوشتی ضربه‌ای بی‌سیمی است که در حال حاضر در خط Hilti Nuron موجود است.

تست داخلی:

وقتی نوبت به تست کردن آچار بکس‌های ضربه‌ای می‌رسد، ما چندین روش مختلف داریم. مورد علاقه ما ماشین آزمایش شکستن پیچ است. ما هشت پیچ فولادی سخت درجه ۸ را به ۶۰۰ فوت-پوند گشتاور تنظیم کرده و متوسط زمان شکست هر پیچ را محاسبه می‌کنیم.
در طی آزمایش‌های ما، Hilti SIW 10-22 با میانگین ۱.۳ ثانیه حفظ شد—این موضوع با توجه به مشخصات گشتاور آن شگفت‌انگیز نیست. با این حال، این بیشتر از آن چیزی است که برای باز کردن چرخ‌های یک ماشین سنگین نیاز داریم.

کاربردهای توصیه‌شده:

  • باز کردن پیچ‌های بزرگ زنگ‌زده
  • نگهداری و تعمیرات صنعتی
  • مهار وسایل اتصالات فولادی ساختمانی
  • محکم کردن پیچ‌های ساختمانی با قطر ۱/۲ اینچ تا ۱ و ۱/۸ اینچ

طراحی آچار بکس ضربه‌ای با قدرت بالا ۳/۴ اینچی Hilti

  • مدل: Hilti SIW 10-22
  • منبع تغذیه: باتری Hilti Nuron B ۲۲
  • وزن: ۶.۳ پوند (بدون باتری)، ۹.۲ پوند (با باتری B ۲۲-۱۷۰ پیشنهادی)
  • طول سر: ۸.۵ اینچ
  • سندان: ۳/۴ اینچ با سوراخ از طریق حلقه اصطکاک
  • سازگار با همه باتری‌های Hilti Nuron
  • چراغ کار LED
مناسب شما  دریل چکشی شارژی 20 ولت اینگرسولرند مدل D5241

اندازه و وزن:

آچار بکس ضربه‌ای SIW 10-22 با وزن ۶.۳ پوند به عنوان ابزار خالی و ۹.۲ پوند با باتری B ۲۲-۱۷۰ پیشنهادی محاسبه می‌شود. این از نظر اندازه، ۸.۵ اینچ از نوک تا ذیل است و ۹.۳ اینچ بلند است.

با وجود پروفیل قوی‌ای که دارد، این آچار بکس ضربه‌ای بسیار متعادل است. اشتباه نکنید، قطعاً سنگین است، اما باتری به تعادل کمک می‌کند که در غیر این صورت ابزاری با سر زیاد بسیار سنگین خواهد بود.
دسته با لایه لاستیکی صاف پوشیده شده است و شامل چند شیار کوچک برای کمک به کانال‌های عرق می‌شود. مانند اکثر ابزارهای Nuron که آزمایش کرده‌ایم، شکل دسته بسیار ارگونومیک است و به خوبی به دستان متوسط یک فرد می‌خورد.

کنترل‌ها:

Hilti کنترل‌ها را به طور مختصر نگه داشته است. آن‌ها از یک دکمه کنترل پایه‌ای پایین‌پا استفاده می‌کنند که به شما امکان می‌دهد به سهولت بین سرعت‌ها تغییر دهید، حتی اگر دستکش کاری بپوشید.

سندان:

از آنجا که این آچار بکس برای وظایف سنگین طراحی شده است، Hilti برای سندان از یک آنویل حلقه اصطکاک با یک سوراخ برای ایمنی بیشتر انتخاب کرده است. شخصاً، من از این طراحی یا سبک پین مخرش بیشتر ترجیح می‌دهم زیرا تعویض سوکت‌ها آسان‌تر است. اگر شما به طور مداوم در ارتفاع کار می‌کنید، آچار بکس Hilti پین نگهدارنده اضافی را ارائه می‌دهد تا بتوانید مطمئن شوید سوکت‌های شما در جای خود باقی بمانند.

مزایای فناوری Nuron

بیایید به مزایای خاص Nuron نگاهی بیاندازیم. با طراحی باتری به روز، ما انتظار عمر باتری بیشتری را داریم، به ویژه وقتی که باید آچار بکس ضربه‌ای را برای دوره‌های طولانی‌تر زیر بار نگه دارید. بخشی از آن انتخاب سلول است، بخشی از آن فناوری خنک‌کننده درونی است و بخشی دیگر کاهش مقاومت اتصالات الکتریکی است. همه اینها با هم کار می‌کنند تا موتور را به طور موثرتری از قبل تغذیه کنند.
برای شما که مدیریت یک کمده ابزار کامل را دارید، قابلیت باتری برای به طور خودکار ذخیره و انتقال داده‌های مربوط به ابزار و باتری به شما کمک بزرگی در افزایش کارایی وظایف مدیریتی شما است. حتی اگر از چندین ابزار با یک باتری استفاده می‌کنید، داده‌ها را ذخیره کرده و هنگام قرار دادن آن روی شارژر، از طریق آن انتقال می‌دهد.

مناسب شما  معرفی ۴ ابزار برقی برند اسکیل SKIL برای بهار ۱۴۰۳ برای باغبانی

قیمت آچار بکس ضربه‌ای با قدرت بالا ۳/۴ اینچی Hilti در بازار جهانی

آچار بکس شارژی ضربه‌ای SIW 10-22 از Hilti به قیمت ۴۱۸.۹۵ دلار به عنوان ابزار خالی (بدون باتری) عرضه می‌شود. در زمانی که این مقاله نوشته می‌شود، گزینه‌های کیت موجود نیستند، بنابراین اگر قبلاً از محصولات پلتفرم Hilti Nuron استفاده نکرده‌اید، باید باتری و شارژر را جداگانه بخرید.

و مثل همیشه، Hilti آچار بکس شارژی ضربه‌ای SIW 10-22 خود را با ۲۰ سال گارانتی و تا ۲ سال خدمات رایگان پشتیبانی می‌کند.

نتیجه‌گیری

آچار بکس ضربه‌ای Hilti Nuron SIW 10-22 بدون شک قوی‌ترین آچار بکس ضربه‌ای در خط محصولات فعلی Hilti است، که چندین مدل کلاس نهایی از خط قبلی را جایگزین می‌کند. طراحی ساده و قدرت خام آن گزینه عالی‌ای برای نگهداری صنعتی و همچنین کارهای اتومبیل‌سازی سنگین است. اگرچه برخی از ویژگی‌های قابل بهبود در آن وجود دارد، اما Hilti بدون شک معیار را برای آنچه می‌توانید از خط آچار بکس ضربه‌ای بی‌سیم آنها انتظار داشته باشید بالا برده است.

منابع خارجی:

protoolreviews

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *